Sayfanın doğru bir şekilde çalışabilmesi için
Tarayıcı JavaScript özelliğinin aktif olması gerekir.

OHLC

O: Open/Açılış
H: High/Yüksek
L: Low/Düşük
C: Close/Kapanış

* Enstrümanın ülkelere göre gün, hafta ve ay bazında OHLC değerlerini gösterir.

Günlük dilim, gün başlangıcından bulunduğunuz saate kadar olan aralığı; Haftalık dilim, son pazar gününden takip eden pazar gününe kadar olan aralığı; Aylık dilim ise bulunduğunuz ayın ilk gününden son gününe kadar olan aralığı kapsar.

İlgili tabloda platform üzerinde seçili olan UTC dilimine ait OHLC fiyatları gösterilmektedir.

UTC Dilimi

* Spot piyasalar ülkelerin işlem saatlerinden bağımsızdır.

Spot piyasalarda işlem gören enstrümanlara ait gün/hafta/ay/yıl bazlı OHLC (Açılış, Yüksek, Düşük, Kapanış) fiyatları, UTC farklılıklarından ötürü ülkelere göre değişiklik gösterir.

Örneğin; Türkiye yeni bir güne girdiğinde, saat farkından ötürü Amerika henüz bir önceki günün ortalarında olacağından, Türkiye'de günün dönmesi ile birlikte kaydedilen açılış fiyatı, Amerika'da gün içinde herhangi bir fiyata karşılık gelecektir.

Bu durum, gün ve katları bazlı yüksek, düşük ve kapanış fiyatları için de geçerlidir.

Dolar Kar/Zarar

Enstrümanın gün, hafta ve ay bazında kar/zarar yüzdesini gösterir.

Günlük dilim, gün başlangıcından bulunduğunuz saate kadar olan aralığı; Haftalık dilim, son pazar gününden takip eden pazar gününe kadar olan aralığı; Aylık dilim ise bulunduğunuz ayın ilk gününden son gününe kadar olan aralığı kapsar.

Kar/Zarar hesaplamalarında kullanılan gün/hafta/ay bazlı fiyatlar, seçili olan platform UTC dilimi dikkate alınarak tespit edilir.

Dolar Fiyat Ortalaması

Enstrümanın gün, hafta ve ay bazında görmüş olduğu fiyatların ortalamasını gösterir.

Günlük dilim, gün başlangıcından bulunduğunuz saate kadar olan aralığı; Haftalık dilim, son pazar gününden takip eden pazar gününe kadar olan aralığı; Aylık dilim ise bulunduğunuz ayın ilk gününden son gününe kadar olan aralığı kapsar.

Kar/Zarar hesaplamalarında kullanılan gün/hafta/ay bazlı fiyatlar, seçili olan platform UTC dilimi dikkate alınarak tespit edilir.

Dolar Teknik Grafik

Servis üzerinde çizgi, alan, mum ve OHLC olmak üzere 4 çeşit grafik tipi bulunmakta olup, tüm grafikler veri akışı ile anlık olarak güncellenir.

* İndikatörler saniye bazlı gösterimde kullanılamaz.

Zaman aralığı

Seçilen zaman aralığı, içinde bulunduğunuz saatten geriye doğru hesaplanarak gösterilir.

1 gün = Son 24 saat,
1 hafta = Son 7 gün,
1 ay = Son 30 gün vb.

Period

Saniye bazlı gösterim (Son 1 saat, 3 saat, 12 saat vb.), sadece çizgi ve alan grafik tiplerinde mevcut olup, maksimum 1 gün ile sınırlıdır.

Bu gösterim şeklinde seçili enstrümanın tüm hareketleri grafik üzerinde saniye saniye çizilir.

Period bazlı gösterim ise (5 dk, 30 dk, 240 dk, 1 gün, 1 hafta vb.), seçilebilen tüm zaman aralıkları ve grafik tipleri için kullanılabilir.

* Seçilebilecek period aralıkları, geriye dönük gün sayısına göre değişiklik gösterir.

UTC Dilimi

* Spot piyasalar ülkelerin işlem saatlerinden bağımsızdır. Yerel piyasalar ise bağlı oldukları ülkelerin çalışma saatleri ile sınırlıdır.

Spot piyasalarda işlem gören enstrümanlara ait gün/hafta/ay/yıl bazlı OHLC (Açılış, Yüksek, Düşük, Kapanış) fiyatları, UTC farklılıklarından ötürü ülkelere göre değişiklik gösterir.

Örneğin; Türkiye yeni bir güne girdiğinde, saat farkından ötürü Amerika henüz bir önceki günün ortalarında olacağından, Türkiye'de günün dönmesi ile birlikte kaydedilen açılış fiyatı, Amerika'da gün içinde herhangi bir fiyata karşılık gelecektir.

Bu durum, gün ve katları bazlı yüksek, düşük, kapanış fiyatları için de geçerlidir.

* Söz konusu bu farklılıklar, gün/hafta/ay/yıl period bazlı grafik çalışmalarında ve özellikle destek/direnç pivot hesaplamalarında doğru sonuca ulaşılabilmesi adına büyük önem arz eder.

Yerel piyasalarda işlem gören enstrümanlar üzerinde yapılacak gün ve katları bazlı çalışmalarda ise ilgili piyasanın bağlı olduğu UTC dilimi dikkate alınmalıdır.

Piyasalara göre UTC farklılıklarının dikkate alınmadığı teknik analizler, hatalı sonuçların elde edilmesine sebep olacaktır.

* UTC kaynaklı OHLC farklılıkları, gün ve katlarını içeren periodlarda oluşur (günlük, haftalık, aylık, yıllık). Bir günden az olan ve günü tam bölen saatlik ve dakikalık periodlarda (5 dk, 30 dk, 4 sa vb.) bu farklılıklar oluşmaz.

Grafik UTC seçimi ile ülkelere ve piyasalara göre ayrı ayrı teknik çalışmalar yapabilir, analizlerinizde en doğru sonuca ulaşabilirsiniz.

Dolar Destek/Direnç

Pivot noktaları, bir enstrümanın görmüş olduğu fiyatlar baz alınarak, belirli formüller dahilinde hesaplanan ve enstrümanın hareket alanındaki olası eşik değerleri belirten seviyelerdir.

Düşüş yönünde destek seviyeleri S1, S2... olarak gösterilirken, yükseliş yönünde direnç seviyeleri R1, R2... olarak ifade edilir. PP ifadesi ise ana pivot noktasıdır.

* Pivot seviyeleri, sadece global pazarda işlem gören enstrümanlar için hesaplanmakta olup, ABD piyasalarının işlem saatleri dikkate alınmaktadır.

Pivot tablosunda birden fazla hesaplama yöntemine göre sunulan değerler, gösterildiği period dahilinde anlık olarak güncellenir.

Enstrümana ait güncel fiyatın bulunduğu pivot seviyesi, tablo üzerinde otomatik olarak işaretlenir.

USDTRYGlobal

Amerikan Doları / Türk Lirası

06:03:250.04
46,3096046,31960
Volatilite3,78608
Günlük %0.05%
Haftalık %0.10%
Aylık %0.90%
Spread (pip)100.0
Son Fiyat46,31460
D. Kapanış46,29460
Gün Ort.46,31267
Hafta Ort.46,28973
Ay Ort.46,10225
 AçılışYüksekDüşükKapanış
G46,2914046,3261046,2880046,31460
H46,2684046,3261046,2264246,31460
A45,9027046,3261045,8465046,31460
GünR3R2R1PPS1S2S3
Standart--------------
Fibonacci--------------
Woodie--------------
Floor--------------
HaftaR3R2R1PPS1S2S3
Standart--------------
Fibonacci--------------
Woodie--------------
Floor--------------
  • Grafik
  • Makale
  • 00
  • :
  • 00
  • :
  • 00

Teknik Grafik

Servis üzerinde çizgi, alan, mum ve OHLC olmak üzere 4 çeşit grafik tipi bulunmakta olup, tüm grafikler veri akışı ile anlık olarak güncellenir.

* İndikatörler saniye bazlı gösterimde kullanılamaz.

Zaman aralığı

Seçilen zaman aralığı, içinde bulunduğunuz saatten geriye doğru hesaplanarak gösterilir.

1 gün = Son 24 saat,
1 hafta = Son 7 gün,
1 ay = Son 30 gün vb.

Period

Saniye bazlı gösterim (Son 1 saat, 3 saat, 12 saat vb.), sadece çizgi ve alan grafik tiplerinde mevcut olup, maksimum 1 gün ile sınırlıdır.

Bu gösterim şeklinde seçili enstrümanın tüm hareketleri grafik üzerinde saniye saniye çizilir.

Period bazlı gösterim ise (5 dk, 30 dk, 240 dk, 1 gün, 1 hafta vb.), seçilebilen tüm zaman aralıkları ve grafik tipleri için kullanılabilir.

* Seçilebilecek period aralıkları, geriye dönük gün sayısına göre değişiklik gösterir.

UTC Dilimi

* Spot piyasalar ülkelerin işlem saatlerinden bağımsızdır. Yerel piyasalar ise bağlı oldukları ülkelerin çalışma saatleri ile sınırlıdır.

Spot piyasalarda işlem gören enstrümanlara ait gün/hafta/ay/yıl bazlı OHLC (Açılış, Yüksek, Düşük, Kapanış) fiyatları, UTC farklılıklarından ötürü ülkelere göre değişiklik gösterir.

Örneğin; Türkiye yeni bir güne girdiğinde, saat farkından ötürü Amerika henüz bir önceki günün ortalarında olacağından, Türkiye'de günün dönmesi ile birlikte kaydedilen açılış fiyatı, Amerika'da gün içinde herhangi bir fiyata karşılık gelecektir.

Bu durum, gün ve katları bazlı yüksek, düşük, kapanış fiyatları için de geçerlidir.

* Söz konusu bu farklılıklar, gün/hafta/ay/yıl period bazlı grafik çalışmalarında ve özellikle destek/direnç pivot hesaplamalarında doğru sonuca ulaşılabilmesi adına büyük önem arz eder.

Yerel piyasalarda işlem gören enstrümanlar üzerinde yapılacak gün ve katları bazlı çalışmalarda ise ilgili piyasanın bağlı olduğu UTC dilimi dikkate alınmalıdır.

Piyasalara göre UTC farklılıklarının dikkate alınmadığı teknik analizler, hatalı sonuçların elde edilmesine sebep olacaktır.

* UTC kaynaklı OHLC farklılıkları, gün ve katlarını içeren periodlarda oluşur (günlük, haftalık, aylık, yıllık). Bir günden az olan ve günü tam bölen saatlik ve dakikalık periodlarda (5 dk, 30 dk, 4 sa vb.) bu farklılıklar oluşmaz.

Grafik UTC seçimi ile ülkelere ve piyasalara göre ayrı ayrı teknik çalışmalar yapabilir, analizlerinizde en doğru sonuca ulaşabilirsiniz.

Çok yakında hizmetinizde...
USD0.13
46,340046,3500
EUR-0.09
53,600053,6500
GBP0.01
62,069562,3806
RUB0.00
0,63760,6408

DÖVİZ KURLARI

Tümü »
 AlışSatışDK. % 
AUD32,651132,8148-0.06
SAR12,321512,38330.13
CAD33,021633,1871-0.02
KWD150,0312150,78330.01
CNY6,84126,87550.34
SEK4,93924,96400.11
NOK4,87954,90400.09
CHF58,329658,62190.09
DKK7,18047,21640.01
JPY28,830028,97000.07

DÖVİZ KURLARI

Tümü »
 AlışSatışDK. % 
AUD32,651132,8148-0.06
SAR12,321512,38330.13
CAD33,021633,1871-0.02
KWD150,0312150,78330.01
CNY6,84126,87550.34
SEK4,93924,96400.11
NOK4,87954,90400.09
CHF58,329658,62190.09
DKK7,18047,21640.01
JPY28,830028,97000.07
  • Borsa
  • Döviz
  • Kripto
borsabilgisi4216/06 - 21:25

    Sn. @YedekOyuncu, hocam iyi akşamlar müsait olunca bir sanfm yorumu alsam ytd

    exper1616/06 - 19:07

      #alıntı: Avrupa borsaları yükselişle kapandı, bankacılık ve sanayi hisseleri artışa öncülük etti. CNBC

      exper1616/06 - 19:07

        #alıntı: Eğer petrol fiyatları aniden ve hızla düşerse, manşet enflasyon rakamı da düşecektir, ancak aynı zamanda, tüketicilerin kendilerini oldukça iyi hissettikleri bir dönemde ceplerine çok fazla para geri dönecektir ve bu da daha fazla enflasyona yol açabilir, diye ekledi. Warsh ın elinde bir denge kurma görevi var.

        exper1616/06 - 19:06

          #alıntı: Nomura Asset Management International ın baş yatırım stratejisti Andy Goldberg, Henüz tehlikeyi atlatmadık, dedi.

          exper1616/06 - 19:04

            #alıntı: ABD-İRAN ANTLAŞMASI
            Trump yönetiminden üst düzey bir yetkili, CNBC muhabiri Megan Cassella ya mutabakat zaptının Pazar günü elektronik ortamda zaten imzalandığını belirtti.

            exper1616/06 - 19:01

              #alıntı: Goldman Sachs, Hormuz anlaşmasının Körfez deki arz toparlanmasını öne çekmesi nedeniyle petrol fiyatı tahminini düşürdü. CNBC

              exper1616/06 - 18:22

                #alıntı: Trump, İran anlaşması öncesinde dikkatini Ukrayna ya çevirdi: Elimden gelen her şeyi yapacağım
                CNBC

                exper1616/06 - 18:21

                  17 Haziran 2026 Çarşamba
                  21:00
                  US
                  Faiz Oranı Kararı
                  %3,75 mevcut
                  %3,75 Beklenti

                  exper1616/06 - 18:19

                    #alıntı: Piyasa katılımcıları, bu hafta yapılacak bir dizi merkez bankası toplantısını bekliyor; bunlar arasında Çarşamba günü açıklanacak ve yeni başkan Kevin Warsh yönetimindeki ilk Fed faiz kararı da yer alıyor.

                    exper1616/06 - 18:18

                      #alıntı: CME FedWatch aracına göre, piyasalar Aralık ayında Fed in faiz artırımına ilişkin beklentileri daha önce yaklaşık %70 ten %58 e düşürdü .

                      exper1616/06 - 18:18

                        #alıntı: High Ridge Futures ın metal ticareti direktörü David Meger, Son iki işlem seansında piyasayı destekleyen unsur, ABD ve İran arasında savaşı sona erdirmeye yönelik bir anlaşmaya varılması olasılığı oldu dedi.
                        Meger, Bunun sonucunda kısa vadeli faiz oranlarında düşüş, enerji fiyatlarında azalma ve Fed in bu yılın ilerleyen dönemlerinde faiz oranlarını artırmasına gerek kalma olasılığının azalması gibi gelişmeler gördük, dedi.

                        exper1616/06 - 18:11

                          #alıntı: SpaceX, piyasa değeri bakımından Amazon u geride bıraktı ve kısa süreliğine ABD nin en büyük şirketleri arasında Microsoft un da önüne geçti. CNBC

                          exper1616/06 - 18:10

                            #alıntı: Dow Jones endeksi üst üste dördüncü gün yükseldi; SpaceX hisseleri de tekrar değer kazandı. CNBC

                            KRİPO16/06 - 18:01

                              Cümleten hayırlı akşamlar.her işte bir hayr vardır.esen kalın.

                              KRİPO16/06 - 17:49

                                Eski dostum İsveç kronu ve cane cane seviyem sizi..ne kadar karambol o kadar köfte)))))

                                KRİPO16/06 - 17:39

                                  Ula arnavut yine sana geldim.babanın oğlunun delamı var bak geli ona gör

                                  KRİPO16/06 - 17:38

                                    Bu cıvıktaki tahtacı sabahtan kitletnedin derdin nedir

                                    KRİPO16/06 - 17:35

                                      Sn.mod bu sistem blokesi bazen ,1 hafta sürüyor.buna bir çare bulmadınız.simdiki çok kısa oldu şaşırdım.

                                      KRİPO16/06 - 17:34

                                        Deneme sürümü denemek için deneme sürümü denemek için

                                        exper1616/06 - 17:32

                                          #alıntı: Trump, İran anlaşmasının detaylarını Kongre ye gönderebileceğinin sinyalini verdi. CNBC

                                          Boran7516/06 - 17:26

                                            Sn. @cekgul, Usta çok geçmiş olsun dikkat et Allah şifa versin

                                            Traveller16/06 - 17:02

                                              Syn @cekgul abi merhaba bereketli kazanclar herkese..Abi #orgeneral ne yapmali Sence YTD olmayarak verdiğin bilgiler şimdiden teşekkür ederim

                                              borsabilgisi4216/06 - 16:46

                                                Sn. @KRİPO, karanbol yarın gelecek sanki
                                                ---
                                                Sn. @KRİPO - 16:42,
                                                Evde sünger bitmiş karambol lazım.yoksa hızlı Gonzales bulamayız

                                                borsabilgisi4216/06 - 16:45

                                                  Sn. @KRİPO, aleykümselam selam hoşgelmişsen usta

                                                  ---
                                                  Sn. @KRİPO - 16:40,
                                                  Selamün aleyküm.kolay gele rast gele.tekraren merhabalar

                                                  KRİPO16/06 - 16:42

                                                    Evde sünger bitmiş karambol lazım.yoksa hızlı Gonzales bulamayız

                                                    KRİPO16/06 - 16:40

                                                      Selamün aleyküm.kolay gele rast gele.tekraren merhabalar

                                                      kaos16/06 - 16:25

                                                        Sn. @Deli_Macir dost, Sizinle bu konuda hemfikirim. Akşam Kamuran Akkor'u yad edeyim :)))

                                                        ---
                                                        Sn. @Deli_Macir - 16:17,
                                                        Sn. @kaos, üstadım EKONOMİ Biliminde sistemsiz Rekabetsiz TEKEL ekonomiler her d...

                                                        Deli_Macir16/06 - 16:17

                                                          Sn. @kaos, üstadım EKONOMİ Biliminde sistemsiz Rekabetsiz TEKEL ekonomiler her daim sürelidir o Süre dolunca yok olur. Sümerlerden beridir. )) Tüccarlara dokunan ülkerin halkları Zorluklar yaşayıp yok olmuşlardır diye TARİH söylüyor. Bİz yine kamuran akkordan BİR ATEŞE ATTIN şarkısı ısmarlıyorum kendimize. ) YTD

                                                          ---
                                                          Sn. @kaos - 16:08,
                                                          Sn. @Deli_Macir dost, Ben orta doğudan uzak duruyorum :) Birazda ben dinleyeyim...

                                                          kaos16/06 - 16:08

                                                            Sn. @Deli_Macir dost, Ben orta doğudan uzak duruyorum :)
                                                            Birazda ben dinleyeyim KAMURAn Akkor dan
                                                            ---
                                                            Sn. @Deli_Macir - 15:36,
                                                            Sn. @kaos, üstadım ben de ortadoğuda ilk etapta 5 bin çalışan sonraki aşamalarda...

                                                            borsabilgisi4216/06 - 15:47

                                                              Sn. @cekgul, usta koca adam ne der ytd

                                                              Deli_Macir16/06 - 15:36

                                                                Sn. @kaos, üstadım ben de ortadoğuda ilk etapta 5 bin çalışan sonraki aşamalarda 20 bin çalışanlı tavuk ve besi çiftliği ile tavuk ürünleri fabrikası kuracaktım az daha adım atacaktım ki AAA ansızın KAMURAn Akkordan şarkılar dinlemeye başladım )) YTD Cansın

                                                                ---
                                                                Sn. @kaos - 15:05,
                                                                Sn. @cekgul dost, kime itiraz edecekler :)))

                                                                cekgul16/06 - 15:25

                                                                  #aksa 11,60 üzeri kalırsa alırım demiştim göremedim 12,55-12,60 yeni direnç bölgesi

                                                                  kaos16/06 - 15:14

                                                                    Sn. @cekgul, Sustum :))))

                                                                    ---
                                                                    Sn. @cekgul - 15:09,
                                                                    Sn. @kaos, bağımsız yargıya:))) kaşıma beni:))

                                                                    cekgul16/06 - 15:09

                                                                      Sn. @kaos, bağımsız yargıya:)))
                                                                      kaşıma beni:))

                                                                      kaos16/06 - 15:05

                                                                        Sn. @cekgul dost, kime itiraz edecekler :)))

                                                                        ---
                                                                        Sn. @cekgul - 15:00,
                                                                        Sn. @kaos, geçen hafta yazmıştım brıssa geçen yıldan parayı hazırlamış peşin öde...

                                                                        flo16/06 - 15:02

                                                                          Sn. @kaos, cezayı devlet kesecek devlet alacak ne anladık araç alan kişilere bölüştürsğn

                                                                          cekgul16/06 - 15:00

                                                                            Sn. @kaos, geçen hafta yazmıştım brıssa geçen yıldan parayı hazırlamış peşin ödeyerek %25 indirimden yararlanacak goody den ses yok ama itirazlarını yapacaklarmış tabi bir şey çıkmaz

                                                                            kaos16/06 - 14:57

                                                                              Sn. @exper16, Sağlam kesmişler açık kapama operasyonu
                                                                              ---
                                                                              Sn. @exper16 - 14:56,
                                                                              Sn. @kaos, brisa ile goodyear a iyi kesmişler ama ytd

                                                                              • 0
                                                                              oltaattimdenize00:32

                                                                                3.30 tl idi gümüş elimdeki tüm para ile aldım. 30 kğ bir anda patır patır 2.40 lara indi gümüş o günleri hiç unutmam şok üstüne şok ilk defa gümüş alıyorum. Sağ olsun buradaki birkaç değerli yatırımcı ve bilgili arkadaşlar sakin olun satış yapmayın ve benzeri yorumlar yaparak yardımcı olmuşlardı. Ve Ayrıca felaket seneryo su yapanlarda vardı. Hep oldu olacakta saygı çerçevesinde yorum yapıp birbirimize yardımcı olalım kimse kimsenin ekmeğini vermiyor.. Hepimiz üç kuruş kazanalımda rahat edeli

                                                                                Darkday00:10

                                                                                  Sn.@Gökmavi25 eski üstadları sayfa müdavimlerini görmek güzel gümüş 2,40- 2,65-3 TL olduğu zamanlar TFX TARGET ten alırdık ne günlerdi para da kazanırdik piyasa bu kadar spek değildi o zamanlar
                                                                                  Düşüş konusunda saygı duyarım. Yükselecekse eğer En azından 4250-4216 gibi gap almasını bekliyorum.

                                                                                  ---
                                                                                  Sn. @Gökmavi25 - 16/06 - 23:46,
                                                                                  105 kademeyi 1 yıl bekleyeceğim biz gümüşten 3 TL iken 30 40 Z aldık güzel yatır...

                                                                                  flo16/06 - 23:54

                                                                                    Sn. @Gökmavi25, beni kast ediyorsan eleştirme yapmıyorum olanı söylüyorum adam sormuş sana bende cevap verdim bende de 110 dan var alttan olanı dün çıktım düşerse alacağım giderse onla yürüyüş yapacağım bu böyledir giderse malım var düşerse param var almak için avımı bekliyorum ben ytd.

                                                                                    Gökmavi2516/06 - 23:50

                                                                                      Söylediklerim yatırım yapın veya malı satın anlamı taşımıyor , sadece uyarıyorum çok yüksekleri hedef koyanları ...
                                                                                      ---
                                                                                      Sn. @Adige07 - 23:20,
                                                                                      Sn. @flo, bu arkadaşın söylediğine bakarsak şimdi ne var ne yok satmak lazım düş...

                                                                                      Gökmavi2516/06 - 23:48

                                                                                        Kendi aklını kendine sakla. Sana yetiyormu bence yetmiyor sadece başkalarını eleştirmeye yetiyorsun , Herkes kalbinin ekmeğini yer umarım sende güzel kârlar alırsın şu ekonomisi bozuk düzende rahat yaşarsın.

                                                                                        ---
                                                                                        Sn. @flo - 22:46,
                                                                                        Sn. @Adige07, bilemez giderse kaçırmayayım mantığı düşerse para var mantığı işte...

                                                                                        Gökmavi2516/06 - 23:47

                                                                                          Z yerine x olacaktı klavyenin hatası.
                                                                                          ---
                                                                                          Sn. @Gökmavi25 - 23:46,
                                                                                          105 kademeyi 1 yıl bekleyeceğim biz gümüşten 3 TL iken 30 40 Z aldık güzel yatır...

                                                                                          Gökmavi2516/06 - 23:46

                                                                                            105 kademeyi 1 yıl bekleyeceğim biz gümüşten 3 TL iken 30 40 Z aldık güzel yatırımlar yaptık dostum , keşke bu platformda ekran resmi falan serbest olsaydı bazı şeyleri inandırmak için ispatlamak gerekiyor haklısınız.

                                                                                            ---
                                                                                            Sn. @Adige07 - 21:47,
                                                                                            Sn. @Gökmavi25, yanlış anlamayın merakımdan soruyorum çok büyük düşüş beklediğin...

                                                                                            flo16/06 - 23:25

                                                                                              Sn. @Adige07, normalde 86 gözüküyor ama oraya gelecek diye birşey yok o yüzden o sözler sıkıntılı sözler gelirse yüklü girilir 91 e düşmüştü 5 tl kalmıştı o gün gelseydi güzel olacaktı bakalım neler olacak yarın herşey ve cuma günü ak kara belli olacak ytd

                                                                                              Adige0716/06 - 23:20

                                                                                                Sn. @flo, bu arkadaşın söylediğine bakarsak şimdi ne var ne yok satmak lazım düşüş söylediğine göre baya baya çok fazla

                                                                                                ---
                                                                                                Sn. @flo - 22:46,
                                                                                                Sn. @Adige07, bilemez giderse kaçırmayayım mantığı düşerse para var mantığı işte...

                                                                                                Adige0716/06 - 23:17

                                                                                                  Sn. @Maho, İran'ın nükleer silah geliştirmemesi, buna izin vermez iran sabaha rengi belli olur

                                                                                                  Maho16/06 - 23:03

                                                                                                    Al Arabia anlasma metni yayınlanmış , merak eden varmı !!!!

                                                                                                    flo16/06 - 22:46

                                                                                                      Sn. @Adige07, bilemez giderse kaçırmayayım mantığı düşerse para var mantığı işte, bilmedim gitti elimde mal var bildim düştü elimden para var olay bu kardeş ytd

                                                                                                      Maho16/06 - 22:41

                                                                                                        bu hak 310 altı 220 yukarı 360 üstü 420 40 kisada

                                                                                                        Maho16/06 - 22:39

                                                                                                          bir adet daha hakkı kaldı 310 vede bir hakkıda 360 M15 flama nin

                                                                                                          Maho16/06 - 22:38

                                                                                                            FX ekran takibinyapan varsa flama dikdörtgen çizin duruma. nere vurursa oraya , çok basit

                                                                                                            Maho16/06 - 22:36

                                                                                                              yarın Fed e kadar 4360 gibi rakamları gorecekminfedde fiyatı nabzı nerde duracak 4330 20 mi şuan flama vaziyetinde hazır patlayacam diyor bı haber gelse 4440 4500.50 hızlı gidecem. havasında

                                                                                                              Maho16/06 - 22:33

                                                                                                                yarın Fed faizleri 2027 erteledim kemkum edebilcekmi yada bu yıl gerekirse ufak binfaiz arttirabiliriz diyebilcekmi ????

                                                                                                                Maho16/06 - 22:31

                                                                                                                  Gokmavi ile 2 kişi oldu 3600 bekleyenlerin sayısı artıran varmı ?

                                                                                                                  Maho16/06 - 22:31

                                                                                                                    dünde dedim Fed I bekler fiyat sabit kalır diye , Fed e kadarda en fazla 4280 90 4350 60 geçmez diye , daha İsviçre'de bulusacaklarmi , pek inanmıyoruz ama

                                                                                                                    Adige0716/06 - 21:47

                                                                                                                      Sn. @Gökmavi25, yanlış anlamayın merakımdan soruyorum çok büyük düşüş beklediğiniz bir ürünü neden hâlâ eliniz de tutuyorsunuz şimdi bile satsanız %20 düşüş de 1 kilo kadar fazla alım yapmış oluyorsunuz

                                                                                                                      ---
                                                                                                                      Sn. @Gökmavi25 - 20:40,
                                                                                                                      Ben çok büyük bir düşüş bekliyorum , alım için oradayım 105 ten kademem var onu...

                                                                                                                      Mtc4416/06 - 20:44

                                                                                                                        Sn. @Gökmavi25, biriniz.degil ikiniz de bir birinize satasiyorsunuz o da basit şeyleri çabuk alınıyor ne diyelim uzatmayalım artık gerek yok şurada bilgi paylasalim yeter herkesin dediği tutatcak diye birşey de yok bende görüyorum rakamları bir hedef var geçerse senin dediğin yerin gelmesi oradan düşüşür ise gelir ama bir sene var buradan da 4000 olur ama altı olmaz 3800 için önce 4800 gitmesi gerek oraya gitmeden olmaz oranın da üstü 5500 giderse oradan büyük düşüş olursa da 3500 ons var

                                                                                                                        Gökmavi2516/06 - 20:40

                                                                                                                          Ben çok büyük bir düşüş bekliyorum , alım için oradayım 105 ten kademem var onu 1 yıldan fazla beklerim 4.80 kg . Asıl hedef aşağıda bekliyor , bunu ben değil sadece onlarda bekliyor , büyüklerimiz de bekliyor
                                                                                                                          ---
                                                                                                                          Sn. @Kaleli71 - 19:04,
                                                                                                                          Sn. @Gökmavi25, duvara dayanarak mı onslarda %20 düşüş olacak diyorsun?

                                                                                                                          TUBALA16/06 - 18:09

                                                                                                                            gümüş ne olur ki onada bi yorum getirsen üstad

                                                                                                                            ---
                                                                                                                            Sn. @Maho - 18:08,
                                                                                                                            4295 4280 4250 ve 4170 daha önceki düşüşlerde rakamlarımdi psikolojik 4300 tekni...

                                                                                                                            Maho16/06 - 18:08

                                                                                                                              4295 4280 4250 ve 4170 daha önceki düşüşlerde rakamlarımdi
                                                                                                                              psikolojik 4300 teknikle alakası yok 4280 ve 4220

                                                                                                                              Maho16/06 - 18:06

                                                                                                                                kisada 4365 direnç yaptı , 4380 kırması kırma yok
                                                                                                                                desteği 4295 çekiyorum ben , işlemlerde , takipteyim
                                                                                                                                Fed e kadar çok birşey olmaz bekliyorum birde imza mimza

                                                                                                                                HH5516/06 - 17:59

                                                                                                                                  Tuzak mi var acaba ne oldu yatay takiliyor.

                                                                                                                                  Gökmavi2516/06 - 16:52

                                                                                                                                    Brent hariç ekranda görünen altın Gr. Gümüş gr. Ve dahilinde onslar şu an çok pahalı , ben en az 100 de 15 20 düşüş bekliyorum ve bu süreç çok uzakta değil , umarım onsu 5 bin küsur lerden , gümüş onsu en tepelerden alanlar uzun süre beklemezler. Benim yorumuma katılın veya katılmayın kimseye tavsiye vermiyorum arkadaşlar , Yalnız ben önümüzdeki günlerde büyük bir düşüş bekliyorum .

                                                                                                                                    Tekkursun313116/06 - 16:51

                                                                                                                                      4400 ü aşamayan ons süzüle süzüle bana geri gelir :)) ytd

                                                                                                                                      AYDIN756316/06 - 16:19

                                                                                                                                        Kısada trade etmek isteyen neden başikasını bekler bilememki. Alır kar realize eder çekilir bekler. Gerçi hiç bana göre değil :)) ytd

                                                                                                                                        Sociolog16/06 - 15:52

                                                                                                                                          herkese bol şan ben kaçar bereketli işlemleriniz olsun

                                                                                                                                          Maho16/06 - 15:51

                                                                                                                                            geçen Tr turklirasi vardı gelsi sayfaya , 3600 dedi gitti , ben grafiğime uyarım , 4400 denemsine bakarım

                                                                                                                                            Maho16/06 - 15:50

                                                                                                                                              bende işlem yok longlari çıktım , erken çıktım biraz diptekileri , dün short Amerika 2. seansı , markette fırsatlar bitmez

                                                                                                                                              Sociolog16/06 - 15:48

                                                                                                                                                Sn. @Maho, şimdi ne yapalım satalım mı alalım mı haa haa :))) ytd

                                                                                                                                                • 0
                                                                                                                                                Tekkursun313116/06 - 16:50

                                                                                                                                                  Ainen kanki jpy fed falan hikaye bize devede kulak bunlar:))

                                                                                                                                                  ---
                                                                                                                                                  Sn. @Ayışığı07 - 13:58,
                                                                                                                                                  Kanki dahada ötesi sanki;))valla buzulların ardındaki sakli dünyanın gizli ekosi...

                                                                                                                                                  Deli_Macir16/06 - 14:57

                                                                                                                                                    Sn. @Deli_Macir, Küreselde ABD de TRUMP a karşı DEMOKRATLAR KAsım 2026 KONGRE Seçimlerinde seçim şarkısı olarak bu şarkıyı kullanacaklarmış ELON MUSK öyle diyor )) YTD

                                                                                                                                                    ---
                                                                                                                                                    Sn. @Deli_Macir - 14:51,
                                                                                                                                                    KÜRESELde Macron demek ki TRUMP a öyle kızmış ki TRUMP ailesine saldırdığı halde...

                                                                                                                                                    Deli_Macir16/06 - 14:51

                                                                                                                                                      KÜRESELde Macron demek ki TRUMP a öyle kızmış ki TRUMP ailesine saldırdığı halde MAcron TRUMP a - TRUMP ın Ailesi üzerinden karşılık vermedi ama Büyük sanatçılardan Sayın Kısaparmaktan haramsaltanatı şarkısı ile karşılık veriyor ) YTD

                                                                                                                                                      Ayışığı0716/06 - 13:58

                                                                                                                                                        Kanki dahada ötesi sanki;))

                                                                                                                                                        valla buzulların ardındaki sakli dünyanın gizli ekosistemi dondurucu karanlığında hayatta kalmayı başarmış sıra dışı canlılar gibiyiz ;))

                                                                                                                                                        ---
                                                                                                                                                        Sn. @Tekkursun3131 - 00:20,
                                                                                                                                                        Hocam biz kuzey denizinde boğulmadık sürekli diyorum onu abd düşünsün biz değil...

                                                                                                                                                        Tekkursun313116/06 - 13:36

                                                                                                                                                          Olur üstadım herşey beklerim bunlardan :)

                                                                                                                                                          ---
                                                                                                                                                          Sn. @Deli_Macir - 11:58,
                                                                                                                                                          Sn. @Tekkursun3131, DELİ olarak şu şekild eKüresel tahmin yapayım üstadım Özetle...

                                                                                                                                                          Deli_Macir16/06 - 12:54

                                                                                                                                                            Küreselde şu an adacıTRUMP Fransa da G7 zirvesinde konuşuyor

                                                                                                                                                            Deli_Macir16/06 - 12:08

                                                                                                                                                              ALINTI- Fransa Cumhurbaşkanı Macron, Trump'a büyük bir şok yaşattı

                                                                                                                                                              Şöyle dedi: Fransa'nın Geleceğini ne Amerikalılar ne de Trump belirler, ne de Fransız veya Avrupa yasalarını belirlerler.Bu, ben hayattayken olmayacak. Trump'un önünde eğilmiyor // ZATEN Trump la gerek BM- NATO zirvelerind eolsun gerek Beyaz Saray ziyaretlerind eolsun ÜLke liderlerinden enFazla TRUMP la dalga geçen onu kaale almayan hareketler yapıp TRUMP ın yanında her daim bacak bacak üstün atıp Eli cepte gezen MACRONdur. YTD

                                                                                                                                                              Deli_Macir16/06 - 11:58

                                                                                                                                                                Sn. @Tekkursun3131, DELİ olarak şu şekild eKüresel tahmin yapayım üstadım Özetle BAŞLIK Hürmüz Yeniden Kapatıldı Balık ALT AÇıklamlarını değerli üyeler tahmin etsin )) YTD

                                                                                                                                                                ---
                                                                                                                                                                Sn. @Tekkursun3131 - 11:53,
                                                                                                                                                                Evet jpy de geçti sıradaki gelsin burası kuzey denizi :)

                                                                                                                                                                Deli_Macir16/06 - 11:57

                                                                                                                                                                  KÜRESEL de Macaristan Başbakanı Magyar Başarısına şu şekilde ulaştı. Fİkri ve yaşamı ne olursa olsun. Ülke Sisteminde hangi düşünceye sahip olursa olsun DOĞRU ve GERÇEKLER de topluluğu ayırım yapmadan AYNI ÇATI altında topladı ve ona göre tedbirlerini alıp EVRENSEL Gerçeklik Başarısına Ulaştı. Başka ülkeler, Ortadoğu olsun Asya ülkeleri olsun MAGYAR ın çalışmalarının PLANLARI ve Stratejilerini kopyalayıp kendilerine uyarlayarak hedefledikleri BAŞARIlara ulaşabilirler. YTD ASLA!

                                                                                                                                                                  Tekkursun313116/06 - 11:53

                                                                                                                                                                    Evet jpy de geçti sıradaki gelsin burası kuzey denizi :)

                                                                                                                                                                    Deli_Macir16/06 - 11:38

                                                                                                                                                                      ALINTI- FRANSA'DA TRUMP'A HAKARET EDİLDİ
                                                                                                                                                                      Emmanuel Macron TRUMP ı
                                                                                                                                                                      havaalanında karşılamaya gitmedi ve öfkesi o kadar büyüktü ki resmi selamlamada ona bakmak istemedi // MAcron bence daha ileri seviyede bir şey yapmadığı bile NEZAKET tir Trump Macrona ailesi ile ilgili DÜnya kameralarının önünde çok kötü sözler sarfetti. Tekme tokatla karşılasa yeriydi ama yapmadı. YTD

                                                                                                                                                                      Tekkursun313116/06 - 11:28

                                                                                                                                                                        Sende seviliyorsun üstadım:)

                                                                                                                                                                        ---
                                                                                                                                                                        Sn. @Deli_Macir - 11:27,
                                                                                                                                                                        Sn. @Tekkursun3131, üstadım benim DELİ aklım ermez ama şimdi küresel analiz yapa...

                                                                                                                                                                        Deli_Macir16/06 - 11:27

                                                                                                                                                                          Sn. @Tekkursun3131, üstadım benim DELİ aklım ermez ama şimdi küresel analiz yaparız birilerinin işine gelmez ÇAMUR banyosuna atmak ister bizi. YTD Seviliyorsun. )

                                                                                                                                                                          ---
                                                                                                                                                                          Sn. @Tekkursun3131 - 11:24,
                                                                                                                                                                          Bakalım bu işlere biz nasıl bir boyun getireceğiz merak ediyorum

                                                                                                                                                                          Deli_Macir16/06 - 11:26

                                                                                                                                                                            ALINTI- Ukrayna; Moskova petrol rafinerisini vurdu..Rusya'nın en büyük rafineri tesislerinden biriydi. Moskova ve çevre bölgede tüketilen yakıtın yaklaşık %35-40'ını karşılamaktadır

                                                                                                                                                                            Tekkursun313116/06 - 11:24

                                                                                                                                                                              Bakalım bu işlere biz nasıl bir boyun getireceğiz merak ediyorum

                                                                                                                                                                              ---
                                                                                                                                                                              Sn. @Deli_Macir - 11:19,
                                                                                                                                                                              Sn. @Tekkursun3131, üstadım aynen. Ayrıca AB- ABD ve asya ülkelerinin ARGE çalış...

                                                                                                                                                                              Deli_Macir16/06 - 11:19

                                                                                                                                                                                Sn. @Tekkursun3131, üstadım aynen. Ayrıca AB- ABD ve asya ülkelerinin ARGE çalışmalarını inceliyorum geleceğe hazırlıklarını raporlarda ve amaç - hedef- gerçekleşen - gerçekleştirilmek istenen kavramları görseniz ortadoğu toprağa gömülmüş ağlayanı yok diye düşünürsünüz. ( YTD

                                                                                                                                                                                ---
                                                                                                                                                                                Sn. @Tekkursun3131 - 11:17,
                                                                                                                                                                                Bu iş yeni bir boyut üstadım

                                                                                                                                                                                Tekkursun313116/06 - 11:17

                                                                                                                                                                                  Bu iş yeni bir boyut üstadım

                                                                                                                                                                                  ---
                                                                                                                                                                                  Sn. @Deli_Macir - 11:02,
                                                                                                                                                                                  KÜRESELde asya bile kendi gelecek nesilleri için geleneklerinden çıkarak DÜNYA g...

                                                                                                                                                                                  Deli_Macir16/06 - 11:02

                                                                                                                                                                                    KÜRESELde asya bile kendi gelecek nesilleri için geleneklerinden çıkarak DÜNYA gerçeklikleri ile geleceğe hazırlanıyor ortadoğu ise sen siyahsın sen kırmızı oo sende grisin aaa sen yeşilsin v.s. saçma konular ile yılları boşa geçiriyor. ALINTI-Çin yapay zekâ çağına hazırlanırken, akademik programların %30'undan fazlasını etkileyen en büyük eğitim reformuna imza attı. 12 bin geleneksel üniversite bölümünü kaldırıyor ve 10 binden fazla geneli yapay zeka ve quantum odaklı yeni bölüm getiriyor.

                                                                                                                                                                                    Mete1016/06 - 10:29

                                                                                                                                                                                      Yarın akşam FED faiz kararı var. yeni başkan ilk basın toplantısını yapacak. Beklenti faizlerin sabit kalacağı yönünde. YTD.

                                                                                                                                                                                      Deli_Macir16/06 - 10:20

                                                                                                                                                                                        Küreselde ELON MUSK cımTRUMP a söyle iran a 300 mılyon tazminat vermiş haberleri var eğer doğruysa ki öyle görünüyor gerçi o da muhalefeti suçluyor sanki demokratlar gidelim iranla savaşıp israilli nedenyahu nun emrinde olalım demişş gibi. zaten İnsanlar kendi işlediği kocaman günahları çuvala basar, senin küçücük yanlışını duvara asar Misali TRUMP yine kendi suçlarını başkalarını suçlayarak örtmeye çalışıyor YEMEZLERR!! YTD ))

                                                                                                                                                                                        Deli_Macir16/06 - 10:16

                                                                                                                                                                                          ELON MUSK cım SPACEX e bende ortak oldum güzel kazanç yaptım artık bitcoını 1 usd ye indirebilirsin bana ne?? ) YTD Şaka tabii ki btc benim bin atlı akınlardaki favorimdir. ) YTD

                                                                                                                                                                                          Mete1016/06 - 09:31

                                                                                                                                                                                            Sn. @Mete10, özür bu gün pazartesi sandım. BOJ faiz oranı beklendiği gibi %.025 artırım yaptı.

                                                                                                                                                                                            ---
                                                                                                                                                                                            Sn. @Mete10 - 07:14,
                                                                                                                                                                                            Sn. @lacivert149, Hocam günaydınlar. BOJ %0.75 ten %1.00 yani %0.25 baz puan art...

                                                                                                                                                                                            Mete1016/06 - 07:14

                                                                                                                                                                                              Sn. @lacivert149, Hocam günaydınlar. BOJ %0.75 ten %1.00 yani %0.25 baz puan artırım bekleniyor. Buda fiyatlara yansımış durumda diye düşünüyorum. Geleceğe yönelik şahin söylemlerde bulunursa negatif anlamda biraz etkilenir. Hocam size zahmet #wld ve #ondo bakarsanız sevinirim. YTD.

                                                                                                                                                                                              ---
                                                                                                                                                                                              Sn. @lacivert149 - 15/06 - 23:30,
                                                                                                                                                                                              Japonya merkez bankası faiz kararı var gaza gelmeyin içerde kalırsınız kesinlikl...

                                                                                                                                                                                              Mete1016/06 - 07:00

                                                                                                                                                                                                Günaydınlar. Evet masai marada bu günde sabah oldu. Gününüz güzel kazancınız bereketli olsun.

                                                                                                                                                                                                Tekkursun313116/06 - 00:20

                                                                                                                                                                                                  Sonuçta abd nin tahvillerini satacaklar bizim değil :)

                                                                                                                                                                                                  ---
                                                                                                                                                                                                  Sn. @Tekkursun3131 - 00:20,
                                                                                                                                                                                                  Hocam biz kuzey denizinde boğulmadık sürekli diyorum onu abd düşünsün biz değil...

                                                                                                                                                                                                  Tekkursun313116/06 - 00:20

                                                                                                                                                                                                    Hocam biz kuzey denizinde boğulmadık sürekli diyorum onu abd düşünsün biz değil :))

                                                                                                                                                                                                    ---
                                                                                                                                                                                                    Sn. @lacivert149 - 15/06 - 23:30,
                                                                                                                                                                                                    Japonya merkez bankası faiz kararı var gaza gelmeyin içerde kalırsınız kesinlikl...

                                                                                                                                                                                                    lacivert14915/06 - 23:30

                                                                                                                                                                                                      Japonya merkez bankası faiz kararı var gaza gelmeyin içerde kalırsınız kesinlikle ytd

                                                                                                                                                                                                      Tekkursun313115/06 - 21:28

                                                                                                                                                                                                        Bereketli olsun dost

                                                                                                                                                                                                        ---
                                                                                                                                                                                                        Sn. @Adige07 - 20:41,
                                                                                                                                                                                                        Sn. @Tekkursun3131, bugün 6540 TL den 24 ayar da aldım :) bir oraya bir buraya y...

                                                                                                                                                                                                        Deli_Macir15/06 - 21:11

                                                                                                                                                                                                          Küreselde TRUMP çım 80 yasının doğum gününde ABD halkına konuşamayıp anca beyazev bahçesinde kafes döğüşü yaptırırsın. ABD halkı seni istemiyor ve nedenyahunun adacısı olarak bakıyor. Konuşsaydı açık alanda zam yaptığın domates biber patlıcanı hatta galon galon bezin bidonlarını boş olarak konuştuğun kürsüye atma ihtimali olacak diye konuşamadın.Yinede Kasın seçimlerini almaya baj istersen aldığın oy sadece kendi oyun olsa bile ABD YSK sı masada sana vermesini sağla YOKSA kadayıfolursun )) YTD

                                                                                                                                                                                                          Adige0715/06 - 20:41

                                                                                                                                                                                                            Sn. @Tekkursun3131, bugün 6540 TL den 24 ayar da aldım :) bir oraya bir buraya yatırım yapıyorum :) hangisi önce patlarsa ;))

                                                                                                                                                                                                            ---
                                                                                                                                                                                                            Sn. @Tekkursun3131 - 17:35,
                                                                                                                                                                                                            Altını bilmemde kripto çığır açacak gibi duruyor bakalım kısmet çok bekletti ytd...

                                                                                                                                                                                                            Deli_Macir15/06 - 19:29

                                                                                                                                                                                                              KÜRESELDEROMA ticaret dünyasını etkileyecek ve yabancı yatırımların oluk oluk geleceğini gössteren!! Avrupa Parlamentosu Ortadoğu rapor taslağını okuyunca durdum bunee DELİ bile şaşırdı. Ortadoğuyu nasıl tarif etmişşler öyle.

                                                                                                                                                                                                              Deli_Macir15/06 - 19:02

                                                                                                                                                                                                                KÜRESELDE ELON MUSK cım sakın TRUMP azledilmesin Kasın ara seçimlerini kaybetmesin perde arkasındanda olsa elinden ne yardım geliyorsa yap ABD halkı Trump ı seçti görünsün. Hatta gece saat 01 de yüzde 5 milyonluklar fark varkene AA bi de ansızın ne olsun gibi ABD YSk sı 1 saat sonra tam tersi oranları değişti diye açıklama yapsın ve ABD halkı Trump kazandı diye sevinssin. Yaparsın sen ELON MUSK ASlansın kaplansın Yahu ortadoğuda bi yaşanmış masala benzedi bu) Masumu getirin bana!! )) YTD

                                                                                                                                                                                                                Deli_Macir15/06 - 18:56

                                                                                                                                                                                                                  haa bide simit poğaça fiyatını TRUMP a sor kaç olsun bu ay )) ? YTD

                                                                                                                                                                                                                  ---
                                                                                                                                                                                                                  Sn. @Deli_Macir - 18:55,
                                                                                                                                                                                                                  DELİ ELON MUSK a neredeyse yalvarmıştı Trumpın yanında olma hadi oldun istifa et...

                                                                                                                                                                                                                  Deli_Macir15/06 - 18:55

                                                                                                                                                                                                                    DELİ ELON MUSK a neredeyse yalvarmıştı Trumpın yanında olma hadi oldun istifa et yoksa 350 milyar dolardan 150 milyar dolara servetin iner diye sonra ELON MUSk DELİ nin sözümü dinledi Trumpla çakma ya da değil onlar için farketmez zaten PARA gelsin yeter nasıl gelirse gelsin moduna geçerek Bakanlıktan istifa edip şimsi SPACEX ile trilyon dolar servete ulaştı HEP DELİ nin sayesinde. )) YTD ELON beni marsa götür LAYTD ) ! orada domatizz yetiştirekk )) YTD

                                                                                                                                                                                                                    Deli_Macir15/06 - 18:51

                                                                                                                                                                                                                      Küreselde DELİ demişti di mee Bu trump aynı ELON la arasını açtığı gibi Nedenyahu yuda dama atar diye ahanda yaşanıyor ESNASI )) ! YTD

                                                                                                                                                                                                                      Deli_Macir15/06 - 18:49

                                                                                                                                                                                                                        Küreselde tavukluwrappı mı yedim yatımın güvertesinde Trump ve Ortadoğuyandaşlarını izliyorum. TRUMP yine Kasım seçimlerini kaybedeceksin Hee ABD YSK sı masasında kazandırılırsan bilemem. )) YTD !

                                                                                                                                                                                                                        Tekkursun313115/06 - 18:19

                                                                                                                                                                                                                          Oo alalım o zaman inşallah dost :)

                                                                                                                                                                                                                          ---
                                                                                                                                                                                                                          Sn. @oltaattimdenize - 18:08,
                                                                                                                                                                                                                          Sn. @Tekkursun3131, 6 yıl kaldı emeklilik o zamana kadar ARSUZ'DA Villa'yı almam...

                                                                                                                                                                                                                          oltaattimdenize15/06 - 18:08

                                                                                                                                                                                                                            Sn. @Tekkursun3131, 6 yıl kaldı emeklilik o zamana kadar ARSUZ'DA Villa'yı almamız lazım:)

                                                                                                                                                                                                                            Tekkursun313115/06 - 17:56

                                                                                                                                                                                                                              İnşallah dost çok bekledik bencede yeter :)

                                                                                                                                                                                                                              ---
                                                                                                                                                                                                                              Sn. @oltaattimdenize - 17:43,
                                                                                                                                                                                                                              Sn. @Tekkursun3131, AÇSIN ARTIK YETERİNCE BEKLEDİK :)

                                                                                                                                                                                                                              oltaattimdenize15/06 - 17:43

                                                                                                                                                                                                                                Sn. @Tekkursun3131, AÇSIN ARTIK YETERİNCE BEKLEDİK :)

                                                                                                                                                                                                                                ---
                                                                                                                                                                                                                                Sn. @Tekkursun3131 - 17:35,
                                                                                                                                                                                                                                Altını bilmemde kripto çığır açacak gibi duruyor bakalım kısmet çok bekletti ytd...

                                                                                                                                                                                                                                Tekkursun313115/06 - 17:35

                                                                                                                                                                                                                                  Altını bilmemde kripto çığır açacak gibi duruyor bakalım kısmet çok bekletti ytd

                                                                                                                                                                                                                                  ---
                                                                                                                                                                                                                                  Sn. @Adige07 - 17:34,
                                                                                                                                                                                                                                  Sn. @Tekkursun3131, teşekkür ederim diğerleri için beklemedeyim :) güzel adet ar...

                                                                                                                                                                                                                                  Adige0715/06 - 17:34

                                                                                                                                                                                                                                    Sn. @Tekkursun3131, teşekkür ederim diğerleri için beklemedeyim :) güzel adet arttırdım yıl sonu hem altın hem de kriptoyu çok merak ediyorum

                                                                                                                                                                                                                                    ---
                                                                                                                                                                                                                                    Sn. @Tekkursun3131 - 17:01,
                                                                                                                                                                                                                                    Bereketli olsun dost:)

                                                                                                                                                                                                                                    Tekkursun313115/06 - 17:01

                                                                                                                                                                                                                                      Bereketli olsun dost:)

                                                                                                                                                                                                                                      ---
                                                                                                                                                                                                                                      Sn. @Adige07 - 16:59,
                                                                                                                                                                                                                                      Sn. @Adige07, #meme coinleri seviyorum :))

                                                                                                                                                                                                                                      Adige0715/06 - 16:59

                                                                                                                                                                                                                                        Sn. @Adige07, #meme coinleri seviyorum :))

                                                                                                                                                                                                                                        ---
                                                                                                                                                                                                                                        Sn. @Adige07 - 10/06 - 21:16,
                                                                                                                                                                                                                                        #PEPE #FLOKI zamanı geldi mi ?? yt olmadan kademe yapıldı

                                                                                                                                                                                                                                        Omer242415/06 - 15:10

                                                                                                                                                                                                                                          Sn. @Sociolog, çok sagolun hocam

                                                                                                                                                                                                                                          Tekkursun313115/06 - 14:34

                                                                                                                                                                                                                                            Usdt nin red yediğini söylemiştim şimdi bu rakamların altında ve 7.80 altında kapanışlar lazım

                                                                                                                                                                                                                                            Sociolog15/06 - 14:22

                                                                                                                                                                                                                                              Sn. @Omer2424, 64.600 altına inmedikçe yukarılara doğru ivmelenir stop noktası belirtiiğim nokta ytd

                                                                                                                                                                                                                                              ---
                                                                                                                                                                                                                                              Sn. @Omer2424 - 09:24,
                                                                                                                                                                                                                                              Sn. @Sociolog, hocam günaydın btc 72 bine doğru mu gidiyor ne dersiniz

                                                                                                                                                                                                                                              Omer242415/06 - 12:07

                                                                                                                                                                                                                                                Sn. @Adige07, anladım hocam teşekkürler

                                                                                                                                                                                                                                                • 0

                                                                                                                                                                                                                                                Döviz Çevirici

                                                                                                                                                                                                                                                X
                                                                                                                                                                                                                                                • Alış
                                                                                                                                                                                                                                                • Satış

                                                                                                                                                                                                                                                Not Defteri

                                                                                                                                                                                                                                                X

                                                                                                                                                                                                                                                Döviz Kur Ortalaması

                                                                                                                                                                                                                                                X
                                                                                                                                                                                                                                                Toplam Miktar 0,00
                                                                                                                                                                                                                                                Toplam Ödenen 0,00
                                                                                                                                                                                                                                                Kur Ortalaması 0,0000

                                                                                                                                                                                                                                                Döviz Alarm

                                                                                                                                                                                                                                                X
                                                                                                                                                                                                                                                Döviz
                                                                                                                                                                                                                                                Alarm
                                                                                                                                                                                                                                                Uyarı

                                                                                                                                                                                                                                                Alış Fiyatı

                                                                                                                                                                                                                                                Satış Fiyatı

                                                                                                                                                                                                                                                Alarm Kur
                                                                                                                                                                                                                                                 GörevFiyatSaatTemizle

                                                                                                                                                                                                                                                PİYASA DUYURU

                                                                                                                                                                                                                                                • Tümünü Sil
                                                                                                                                                                                                                                                X

                                                                                                                                                                                                                                                dovizborsa.com

                                                                                                                                                                                                                                                • Kurumsal
                                                                                                                                                                                                                                                • Kullanım Şartları
                                                                                                                                                                                                                                                • Gizlilik Politikası
                                                                                                                                                                                                                                                • Topluluk Kuralları
                                                                                                                                                                                                                                                • Çerez Politikası
                                                                                                                                                                                                                                                • K.V.K.K.
                                                                                                                                                                                                                                                • Talep Politikası